Rossi Lekas Hidu Gam

23 April 2013

skrin capture

Ini adalah capture daripada video...

Kejadian ni berlaku di Hiway Lekas Kilometer 13 pada 19 Mac 2013; 1:30pm...

Tengok lah tu remaja wira bangsa kita yang akan menerajui Malaysia...
Bukan sahaja berjaya merempit ala Rossi, tapi juga mampu menunggang sambil menghisap gam...

Kalah Rossi...

Bukan kita nak kata pada Mat rempit...
Tapi nak highlight pada Remaja sekalian...

Sedangkan yang well educated duduk singgahsana pun bukan sahaja hisap gam... malah ganja tu dah macam di adakan kenduri... bersama rakan niaga, atau rakan sosial... atau teman rapat...

Remaja, kita perlu berubah...

Ini bukan masalah terpencil, tapi masalah yang sudah menjadi barah di Malaysia...
Bala sebab menjauhi tarbiah Islam...

Hari ini kita mampu mendabik dada mengata, Alhamdulillah bukan anak aku...
Tapi esok lusa... siapa tahu? anak cucu kita?

Sampai bilakah nyawa remaja kita perlu disia-sia kan seperti ayat "mayat ku di tepi Hiway"?

Khadijah Firdaus
Superjo...Supermen...
Sudah baco...Harap komen...

3 comments: