Main Saham Felda Boleh Kaya

21 April 2013

Felda Global Ventures Holdings Bhd

Pada sesiapa yang merancang nak main saham tu...
Khasnya bagi yang mahu menambah baik ekonomi keluarga...

Siti suggestkan labur pada saham felda (FGVH) ni...


Sedikit Latar Belakang Saham FGVH
31 May 2012; Saham ni diperkenalkan pada harga RM4.55 sen kemudian terus naik dengan mendadak setelah diniagakan secara cloud (tergantung)...

Dan meningkat tinggi sehingga RM5.50 pada bulan JUN-NULAI 2012...


Terkini
Kini saham Felda Global Ventures Holdings Bhd adalah pada aras harga serendah RM4.60

Rasanya sekarang ni adalah masa yang sangat sesuai untuk beli saham-saham yang jatuh macam ni...

Yang kebiasaan secara adatnya akan naik mencanak lepas PRU-13... Naik kaw-kaw.. InsyaAllah...

Tengok lah buktinya pada graf bulan March 2013, salah satu dari kesan hampirnya PRU... dan pada APRIL 2013... graf dia maintain... apa makna tu? :)

Khadijah Firdaus
Superjo...Supermen...
Sudah baco...Harap komen...

5 comments:

  1. slm sis baru2 ni ayah saya pun ada mta salinan ic saya,katanya nak beli saham tu lah he3...x tau lagi tgk mcm nnt hasilnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah... Siti pun bukannye reti pasal saham ni...

      tapi melihatkan ini projek naungan kerajaan,,

      diharapnya kerajaan yang terbentuk pada JUN 2013 akan lebih mantap...

      tengok pada graf pun nampak (+) kan...

      tahniah dear... nanti boleh makan nasi lemak neskopi sama2..hehehe

      Delete
  2. KY tak minat main2 saham ni heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada ilmu tak salah boleh main... Siti pun tak reti... hehe...

      apa pun perniagaan... Janji halal kan @KY...
      apa post terbaru?

      Delete