Abi Pekena Ibu

11 June 2013

tawkeh sarapan pagi?

Macam biasa lah pagi ahad, kami ke pasar basah beli ration simpanan nak wat masak-masak untuk seminggu. Aku biasa lah pergi tawar menawar beli ikan, daging, sayur dan lain-lain... hehehe... Abi pula pergi bawa Bilal dan Ahmad jalan-jalan pusing pasar... tengok lah apa yang best...

Tiba lah satu masa ketika aku singgah ke gerai nak beli sarapan pagi Ahad, tunggu punya tunggu... aku terpandang budak sorang budak belakang gerai ni macam lah akupernah kenal... rupanya anak aku... Abi kata Ahmad dah duduk lama situ... Ibu je tak perasan... Abi saja pekena aku nak tengok berapa lama aku akan perasan anak sendiri... hmmmm...


Khadijah Firdaus
Superjo...Supermen...
Sudah baco...Harap komen...

3 comments: